Fröken Helander

Nu har drygt en vecka passerat av september. Skolan rullar på helt okej, dock börjar läxorna svämma över redan nu känns det som. Helt underbart -not- .
September innebär inte bara att skolan sätter igång på riktigt, utan även att Fröken Helander fyller myndig. Och fyllde myndig gjorde hon i Lördags, alltså den 6:e September. Det firades vill jag lova, med lite väl mycket alkohol både fredag (då Tobias fyller 18) och självklart på min stora dag. Måste säga att jag skäms mer och mer för var dag som går, då man får reda på mer och mer pinsamma saker man gjort. Men vad ska man göra åt det nu iofs? Man fyller ju trots allt bara 18 en gång. Tack åter igen till folket som var med i helgen. Lyckat!

Kom också på nu i skrivande stund att min bror åker iväg på ytterligare en resa snart, om närmare bestämmt 3 veckor.
Kommer kännas konstigt när han är borta, även om vi inte bor tillsammans längre. Men när han är hemma så vet man ju vart han finns om det är något man undrar över.
Ett halvår är ju ganska lång tid, och jag kommer nog sakna pöjken en hel del. Men det är klart, man ska ju passa på med resandet innan det är för sent. Eller försent blir det väl aldrig egetligen, men blir ju skillnad när man närmar sig "skaffafamiljåldern".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0