Hon den där som tydligen har hyffsat högt IQ ?

Ännu en skoldag avklarad. Ännu en psykologi-lektion avklarad. Ännu ett IQ-test avklarat, denna gång på "illustrerad vetenskap"-s hemsida. Men datorn i skolan fuskade lite. Eller gjorde snarare så jag hoppa över endel frågor, så har precis gjort om det här hemma. Mitt resultat blev "övernormal" och enligt sidan var det bättre än 90% av befolkningen. Har ju gjort två tester nu (mensa och illvet) som tyder på att jag har högt IQ. Men hur mycket ska man egentligen lita på dom där testerna? Vettifan, känns som att dom ljuger lite.. Jaja, högt eller lågt IQ, vad spelar det för roll?! =)
Men lite rolig grej ändå ;) Hmm.. bevismaterial :


(mitt resultat)

På fotolektionen idag gav vi oss ut och fota lite med analog kamera, känns lite skumt när man inte kan kolla på bilderna direkt efter man tagit dom! ;P började även med framkallningen. Gaah, lite läskigt inne i mörkerrummet. Trodde jag skulle förstöra skiten ;D hah, för man ska ju öppna rullarna i mörkret, klippa, rulla på den där vita grejen, lägga ner i burken, stänga locket rätt.. aa allt utan att se något. Lite läskigt eftersom det var första gången, men det gick trots allt rätt bra det där. Hoppas bilderna blir bra sen, upp till bevis nästa vecka :)

Träningen igår då. Första träningen nu inför innesäsongen. Onsdagar - Hälsostudion. Kommer bli hur bra som helst! Muskelstep står på programmet under onsdagarna och det var faktiskt roligt och framför allt jobbigt. Märkte att min kordination var.. helt okej. Jag var ju inte sämst iaf (A) Men blir nog lättare sen när man kan stegen bättre :)
Idag, torsdag, måste jag verkligen plugga. Ska jobba på svenska rapporten och psykologi-inlämningen ( på riktigt den här gången!). Sen har jag massa annat i skolväg jag också måste fixa. KUL! Men snart äre fan lov, så jävla skönt!
Ska även ut och övningsköra lite med pappsen senare. Har ju körlektion imorgon, yees! :)

Nu ska jag laga lite käk.
Take care, byee ♥


The one that makes me happy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0