Hon den där som inte hänger med .

Jaha, så sitter man här igen och gör ingenting, när jag egentligen har sjuukt mycket att göra! Det är så jävla mycket jag måste fixa i skolan nu, helt sinnessjukt! Orkar inte ens tänka på allt, vilket betyder att jag inte gör något åt saken heller. Idioti. Men nu måste jag fan ta tag i det. Har minst åtta "hyffsat stora-" till "mega stora-grejer" som måste göras snarast! Lycka till Matilda !

Nog om skolan, det finns ju annat i livet också.
Hade min första körlektion idag. Nervöst? - Ehhee Aaa! Haha, o det märktes nog lite. Hur som helst : jag lever - lärarn lever, vad mer kan man begära? ;) Naedå, men det var roligt och jag ser faktiskt fram emot det här. Måste se till att jag hinner med & plugga lite teori på körskolan också !
På tal om.. idag, så är nog öroninflammationen på väg bort på riktigt. Hell Yeah! Har inte haft någe ont idag (bortsett från huvudet) , o hoppas att jag inte kommer få det heller! För vet ni vad, imorgon är det fredag! Och fredag den här veckan betyder 37-årsfest + utgång! ;D
Ooh ja, Min kära kusin Ida har fyllt myndig, Grattis Hjärtat! Samt Malin fyller snart 19 år, grattis till henne! :) Alltså: 18+19=37 år! Ser verkligen fram emot morgondagen! Oo lördag blir ju antagligen utgång också. Partyhelg på hög nivå, and I like it a lot! :)

Idag är även en dag så vi har studiedag. Och imorgon slipper iaf min kära klass att gå till skolan, då med. Fan, har inte vart i skolan på hela veckan. Oo har inte tagit mig tid till o plugga heller. Har mest.. tyckt synd om mig själv. Haha, sorgligt . Men liiitelite sant. Eller nått. Känns som att jag måste komma med någon dum ursäkt!

För övrigt så är jag också väldigt glad, eftersom Dagsbergs käre Damer får behålla tränarn. Sjukt skönt!
Ser verkligen fram emot vintersäsongen (konstigt nog). Kommer nog bli super bra! Träning tre ggr i veckan med fotbollen o sen kommer jag ju träna lite eget utöver det! Måste komma i form nångång, oo känner att det verkligen är dags nu!

Nää, nu har jag ordbajsat lite väl mycket. Tycker nästan lite synd om er!
Kanske är bäst att få lite plugg gjort, o kanske springa ner till stan lite snabbt och kolla efter något plagg till imorgon!? Jaja, vi hörs gott folk!
Hej svejs!


It's a beautiful day, almost as beautiful as you .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0