Hon den där som bränner pengar .

Fredag Fredag, Älskade Fredag!
Har precis käkat fruskost och ska fixa mig lite granna, sen ränna ner till Swedbank.
Fixa med studiebidraget o lite annat, sen shoppashoppa kläder till ikväll :) Måste köpa jacka, tröja till legginsen, skor o lite smink. Kanske även lite smycken?. Samt nån pressent. That's it. Snacka om att pengarna kommer springa iväg. Men vah fan. Man får väl unna sig ibland?, det tycker iallafall jag! Tiden kommer ju iofs också springa iväg. Måste försöka bli klar hyffsatt fort så jag hinner med allt annat. Men där kommer fördelen med att gå själv på stan. Om man bortser från tanken att det inte alls är lika roligt, man känner ensam, tankarna att folk tror att man inte har några vänner o.. massa annat, så är ju fördelen med att gå själv att man kan gå dit man måste när man vill, utan att känna sig elak mot vännen sin. Så japp, jag kommer gå ensam och övergiven på stan och yra runt idag. Oh yes. . .

Okej gott folk, nu måste jag verkligen kila! Hörs vi inte senare så ses vi väl ute ikväll! ;)
Puss hej !


Time Square can't shine as bright as you, I swear it's true .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0