Hon den där som är så jävla pepp !

Då var det bokat & klart! :D På måndag äre kryssning som gäller och jag är så jäävla pepp att det är helt sjukt åt det! (A) Tallinn, here we come!  Det blir ett härligt gäng som åker och jag vill helt enkelt bara att måndagen ska vara här! Men det kommer gå fort dit, snart står vi där på terminalen i Stockholm med våra boardingcard i hand och ska kliva på färjan. Gud vad jag längtar! Skönt att kunna säga att man verkligen har gjort något på lovet också ;)

Idag var det träning på Hälsostudion igen med mina Dackabrudar. Muskel-step! Jobbigt men roligt, hur bra som helst! ;D Nästa träning blir imorgon, men denna gång med skolfotbollen, längtar! :D Känns riktigt bra nu när det är fyra inplanerade träningar i veckorna. Tre med Dacka, en med skolan. Sen ska jag ju försöka ge mig ut själv också, måste bli bättre på det! Nu ska jag se till att en förändring sker, för det är verkligen på tiden!

Känner att jag inte har så mycket mer att komma med för tillfället. Får skriva mer en annan dag.
Nu ska jag ta och förflytta mig från soffan till min härliga säng! Idag blire det dock inget Andra Avenyn. Har sett alla avsnitt nu, så får hålla mig till söndag då tre nya avsnitt kommer ut! :)


I didn't read between the lines .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0