Hon den där som är riktigt trött men som inte får sova .

Jag skulle kunna somna här och nu. Är riktigt trött. Satt o gäspa hela Au-pair lektionen. Blev lite bättre efter vår traditionella "tisdagslektions-fika", --> sockerkick. Men den börjar nog försvinna nu tror jag. Vilket fall så får jag bara inte sova. Jag måste plugga! Och så ska jag troligen övningsköra också. Kanske just därför jag borde sova?! Jag menar, inte så lyckat om jag somnar framför ratten. . Får äta upp sista biten av kladdkakan innan vi ger oss iväg. Det blir bra de!

Hur som helst så kom jag hem från skolan för drygt 1½ timme sen. Segt att sluta så sent, speciellt när IV:t är borta på Haga. Men men, hade ju trots allt sovmorgon, då funkar det lite bättre :) Rätt lugn dag idag också måste jag säga. Gjorde lite olika tester på psykologin, IQ-test o lite sånt. Enligt "Mensa"s test har jag högt IQ. Så högt att jag hamna på "mensa-nivå", tror det betyder att man får gå med i Mensa om man vill. Men nej tack, klarar mig. Men att jag var ett sånt snille alltså. Kan man ju inte tro. Inte för att man ska förlita sig helt på ett sketet test, men ändå ;)
Sedan har vi haft naturkunskap. Inte alls roligt, speciellt inte nu när vi inte hade vår "riktiga" lärare. Han har ju blivit pappa så han skulle vara hemma i någon vecka. Så nu hade vi en lärare (en som vi hade på labben igår också..) som är utländsk, har verkligen ingen emot utländska personer. Absolut inte! Men när man får en lärare i naturkunskap, ska prata om joner, salter och allt var det nu är och knappt hör vad människan säger pga brytningen, så är det verkligen inte lätt. Trevlig var hon inte heller. Hade ju vart helt annat om hon var trevlig. Men nej för all del, var otrevlig du. Var det!
Och sist men inte minst var det ju dags för Au-pair. (kul för er att jag går igenom hela min dag -not-). Det var min tur (& Saras egentligen, men blev bara jag) att bjuda på fika, och vi pyssla och förberedde inför vårat Halloween-kalas vi ska ha nästa veckan. 15 snorungar vi ska sysselsätta. Spännande o se hur mycket dom kommer lyssna, jag menar 15st 8/9-åringar. Ehee. ;)

Jag känner nu att det här inlägget ser ut som en tjock satans text med klagomål. Men så är det inte menat. Får väl skylla på att jag är trött. Haha, jag är så jäkla bra på att skylla på saker o ting! ;D
Näh nu ska jag försöka piggna till lite så jag får något plugg gjort idag. See ya. Byee !


If I could hold you in my arms .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0