Hon den där som äntligen har sitt efterlängtade lov framför sig .

Fredag, fredag. Och inte vilken fredag som helst, utan det är fredagen innan årets höstlov. Vad säger man om det? Joo, - skönt !  Märkte efter skolan idag att jag var rätt sliten, men sliten från vad? Somna iaf i soffan ett tag. Hur skönt som helst. Resten av eftermiddagen/kvällen spenderades i Rambodal. Käka tacos, såg på tv m.m. Tog det allmänt lugnt helt enkelt. Nu börjar klockan komma in på småtimmarna och det är med andra ord läggdags för Fröken Helander. Har träning tidigt imorgon, så borde ta mig lite extra sömn så jag orkar med det!  Yees, om tolv timmar kör vi hårt på fysen. Längtar! Jobbigt, men jag behövert verkligen!

Hade tänkt mig en vit helg den här helgen också, måste plugga och även spara lite pengar till kryssningen på måndag. Men nu har det ju dykt upp lite festligheter inför morgondagen trots allt. Får se om jag kan motstå't eller inte. Lär ju bli tufft när det är Hugo vi pratar om. Men får se hur det blir med det. Får sova på saken helt enkelt! :)

Blir inget långt inlägg nu. Tänkte checka in om bror skrivit något i bloggen & sen sova.
Godnatt !


Sometimes I wonder if you know me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0