Hon den där med trötta ögon .

Halloween kalaset idag blev rätt lyckat måste jag säga. Ungarna hade roligt, och det är väl ändå huvudsaken!? :) Blev lite lekar, tipspromenad, fika, fiskdamm m.m. En trevlig lite tillställning som slutade med att man fick en liten inblick i kändislivet, då flera småflickor bad om att man skulle skriva sin autograf.

Annars idag har jag.. inte gjort ett jädrans skit. Skulle åkt ut o övningskört, men far min var tydligen väldigt trött, vilket jag också fick bevisat då han rätt snart låg o sov i soffan.
Däremot så har jag precis kollat på senaste avsnittet av "Färjan". Tänkte att man kanske ska ladda lite mentalt inför den tänkta kryssningen nästa vecka. Inget klart än iofs, så ska inte utlåta mig så mycket om det. Men imorgon ska vi ner till byrån och förhoppningsvis finns det platser kvar till oss. Återkommer mer om det :)

Hade ju tänkt att jag kanske skulle vara duktig idag och träna något också. Men så blev det icke. Var alldeles för trött för att ge mig ut imorse, och ikväll.. hmm.. jah, hade väl gått om jag bara tagit mig lite ork till det. Jag får helt enkelt ladda lite extra inför muskelstepen imorgon med mina Dackabrudar! :)

Förövrigt så kollade jag nyss på bilder som min bror lagt upp, är inte alls avis.. För er som inte vet så befinner han sig i Sydamerika. Han ska vara där i drygt ett halvår, saknar honom redan måste jag säga. Och ändå har han bara varit borta i tre veckor! Vilket fall så hoppas jag att dom inte råkar ut för med tråkigheter, jag menar. Det kan väl verkligen inte bli värre än såhär?! Förhoppningsvis inte. Tänker på dig bror ! ♥

Nu funderar jag på att krypa ner under täcket och titta på lite Andra Avenyn, idag igen.. Jah, så får det bli!
Måste bara bjuda på lite "Vänner" också. Denna gång ett väldigt kort klipp, men Joey är ju bara för skön! ;D






ßyee then !

There's no time for running away .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0