Hon den där med mycket plugg men som inte gör något åt saken .

Gott folk. Ytterligare en rackarns helg har sprungit förbi. Denna gång en lyckad sådan .
Det började i fredags. Skulle (som jag skrev i fredagens inlägg) springa ner lite snabbt på stan o shoppa. Sprang ner gjorde jag, shoppa gjorde jag. Men snabbt gick det fan inte. Men jag fick tag i det jag skulle, bra där Matilda! Träffa på Kajsa, så vi hade lite sällskap. Trevligt! =) Slutade iaf med att jag köpe lite smink, skinnjacka, klänning, skor, tröja, presenter. . hmm, känns som jag glömt något. Jajja, där fick ni veta endel av mina inköp. Sen blev det hem och göra sig.. snygg(?), sedan käk ute i Rambodal. Oo sist men absolut inte minst åkte jag till lokalen i Lagerlunda för en härlig födelsedagsfest! Grattis åter igen Partypinglor! Blev en mycket trevlig kväll! Senare blev det taxi till Hugo. Umgås, dricka, dansa! Yes, supertrevlig kväll med mysigt avslut. Tack för en härlig fredagskväll! :)

Lördag,
slapp dag som egentligen skulle bestå av plugg. Men blev det så? - Nae!
En promenix till Smedby och sen hem igen, slappa framför datorn/tv:n, somna, upp o fixa mig fort, stress äta, åka till Sara ! :) Hos Sara blev vi ett gäng som kolla på Sverige-Portugal . Efter matchen, eller snarare kl. 23.oo för att vara exakt, blev det dags att spela bowling på Hugo. Trevligt och roligt. Gick ju bra för endel, mindre bra för andra! ;D hah. Men jag slutade nog på en 4:e plats av åtta iaf. Kom ju inte sist iaf ;) Men den där lilla busen Simon vann ju över mig med två fjuttiga poäng. Hah. Men nästa gång tar jag dig allt grabben!

Söndag,
har blivit en oerhört slapp dag. Kanske jag behövde!? Nae, jag vet vad jag borde gjort. Jag borde ha pluggat! Hatar mig själv för att jag aldrig tar tag i saker o ting. "Men nu är det sista året, nu ska jag verkligen försöka..blabla..", joo men släng dig i väggen Matilda. Du vet ju ändå hur det slutar. Nää, nu orkar jag inte tänka på det..
Har även vart ute o övningskört. Måste säga att det gick riktigt bra! Hejja mig!  Har ju min nästa körlekion på fredag (varning!), så måste ladda lite inför den ;) Har även käka kinamat idag, riktigt gott. Det jobbiga är ju att man alltid ska lyckas bli alldeles för mätt. Men det får man väl stå ut med, är ju trots allt inte så ofta man käkar det .
Oo aa, nu måste jag verkligen plugga, Lycka till fröken!
Ursh, jag är värdelös på det där!

Farväl .


Don't let your dreams be dreams .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0