Hon den där som måste börja leva .

Ytterligare en dag har passerat, eller snart iaf . Och vad stod på schemat idag då? Joo, skolan (som vanligt), sen direkt efter skolan var det dags för träning med skolfotbollen. Blev bara sex pers idag, men fan va roligt det är asså. Sjukt roligt att lira & jag måste faktiskt säga att vi spelar riktigt bra! Vad ska man säga? Gaah, det är skitkul helt enkelt! ;D
Efter träningen blev det hem o duscha lite snabb, sen skynda ner till stan för att hinna till körlektionen. Jag hann, jag körde och jag lever. Great! Nu ska körskolelärarn iväg i två veckor, så får väl försöka köra så mycket som möjligt hemma nu! Undrar om det mål han vill satsa på kommer hålla! Vem vet?! Sånt som märks, skulle ju inte tacka nej ifall det skulle gå igenom :) Fan, jag vill jag vill!

Nu äre kväll och jag såg för ovanlighetens skull på Idol . Kände att man kanske ska hänga med lite i vad som händer i programmet. Men egentligen borde jag sitta och råplugga nu, men känns lite sisådär en fredagskväll. Får gå upp tidigt imorgon, plugga, åka på träning, plugga-plugga och åter plugga. Sedan kanske belöna mig själv med att hitta på något roligt på kvällen. Får se vad som händer.

Jag förstår inte. Vad är det som händer? Varför känner jag såhär?
Älskar't, samtidigt som jag hatar't. Jag älskar att känna såhär,
samtidigt som jag hatar det eftersom jag vet vad som kommer ske och inte..
Damn.


I can't let it go that easy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0